середу, 28 серпня 2013 р.

Модуль 3-4

Навчальний процес продовжується. Дедалі цікавіше й складніше. Третій модуль допоміг мені з'ясувати роль у проектній діяльності ключових та тематичних запитань, важливість постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей, що спрямовані на розвиток навичок 21 століття.
Четвертий модуль познайомив мене з формуючим оцінюванням, його метою та інструментами. Особливість цього оцінювання в тому, що його використовують впродовж роботи над проектом і суттєво відрізняється від традиційного оцінювання. Досить цікавими виявилися "ЗХД - схема" та асоціативний кущ. Ці методи дозволяють виявити навчальні потреби учнів та скорегувати роботу у проекті.
Можливо, ключові та тематичні питання я перефразую, я в творчому процесі, це не просто зробити - щоб і навички мислення на високому рівні розвивати і не відійти від теми, пов'язати з досвідом учнів, щоб розбудити інтерес до дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар